sticktant

Jag kan nu meddela att mössan äntligen är klar!  Fast jag har inte fäst trådarna än, utan började istället att sticka en sjal i hålmönster, som nu snart också är klar:D Jag känner mig som en liten tant, jag bara stickar o stickar...
måndag-fredag spenderades ute i stugan, och det har hänt lite med mitt blivande sängbord. Tänk att det skulle ta så lång tid att komma igång (fast det är ju mej vi snackar om, så då är det kanske inte så lustigt). Den 2:e juni skrev jag ett blogginlägg med rubriken "sängbord på G", och det är först nu som det verkligen är på g, även om arbetet stannat av nu när jag är hemma.



















Nu är benen avsågade, den har fått ett till underrede där de nya benen ska sättas fast, och så har jag målat den med vit grundfärg. hejja hejja:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0