~¤~~¤~~¤~


Jag känner för att dra igång med ett nytt stickprojekt. Problemet är bara att jag inte har tid, inte den här veckan :( men lovet är långt. Om skaparglädjen håller i sig så länge. Den brukar ju dö ut efter några timmar, och dyker upp när jag är som tröttast. Det jag ska göra efter att jag skrivit klart det här inlägget är att gå och lägga mig, läsa lite, släcka lampan och ta sovmorgon.
Jag sitter här vid tre datorer, två är på... Den ena spelar coldplay, In my place och så photoshoppas det ett litet julkort, den här använder jag till att skriva ett inlägg. Och på Tv är det Keno, Mycket intressant ;) nommer trej, en enkel treja. På måndag ska jag till bibban, låna nya böcker att läsa på lovet och så den där "stickbibeln" så att jag kan kolla upp flätmönstret som är på bilden. Jag har gjort med två förut, tror att jag vet hur jag ska bära mig åt med tre stycken. Men det är ju alltid bra att vara utrustad ifall det inte skulle gå så bra. Man kankse ska köpa garn också, mönster kankse går att få tag på på nätet... eller något liknande. Och så kommer lilla mamma komma "Varför ska du göra den där? den kommer ju aldrig bli klar..." Man kanske ska satsa på något annat, mindre, som jag inte tröttnar på??? Hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0