Ett under att du ser mig


Idag har jag varit på Erikshjälpen i skärblacka, det blev ett par små lackskor (som ska ges bort till min förra bildlärare. En burk bidde det också, men den ska få stanna. Kungsblandning, tobak som kostade 1:55 kr när den såldes för första gången. Just nu ligger det skomakarnubb av trä i den som jag inte vet vart jag ska göra av. komposten kanske? men det känns lite synd när någon har suttit och gjort dom.



Idag har det varit en mysig dag:) Fast blåbärsmilkshaken (utan mjölk) åts igår. Yummie



Jag hatar att hitta på fyndiga rubriker, det blir en fras från en av kents låtar som yttrades precis när jag skulle skriva rubrik ;)

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Tack så hemskt mkt-vad glad jag blir!

God Jul!

2008-12-21 @ 14:57:28
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0