Hjärt Fylkings råd

Ahhh, en extra ledig dag som har ägnats åt att städa badrummet, baka en sockerkaka, plugga, spela innebandy, titta igenom bilder rensa i bildmapparna på datorn. Hittade bl.a. denna  så nu är jag sugen på semlor... Sen har jag pluggat lite mer, hjälpt edvin att baka en tårta tills på fredag då han fyller år. Det var nog allt. Fast jag har försökt att lösa ett korsord på yahoo på engelska, är det någon som vet vad en "hindrancen" är för något? Jag slog till och med upp det men inte blev jag klokare för det :/ Jag kankse ska fråga min katastrof till engelskalärare imorrn - Ehhh, ju now... eeh, seee ju att tusdi.
Jag  ska följa Hjärt Fylkings råd, en bild och lite text, sen orkar inte folk läsa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0