68

Så var det äntligen sommarlov och ett helt lov på 68 dagar ligger framför en:) Trots alla dessa dagar har jag en känsla av att sommarlovet kommer försvinna bort väldigt fort - för så har det ju alltid varit. En annan sak som gått fort är det senaste skolåret, det känns som om det var tre månader sen jag började gymnasiet och nu helt plötsligt är hela året slut. Tiden går fort när man har roligt.
En annan rolig sak var mina betyg:
Bild och Form, grundkurs: mvg
Datorkunskap: mvg
Engelska A: mvg
Estetisk orientering: mvg
Historia A: mvg
Matematik A: mvg
Svenska A: mvg


Kunde knappast ha blivit en bättre början på sommaren:) Skolavslutning, sommarlov, jordgubbar, ensam hemma och finfina betyg. Fast det hade ju suttit fint med ett sommarjobb, det hade ju också inte varit helt fel med lite extra pengar och skoskav på båda stortårna är kankse inte heller det bästa som kunde hänt. Men det kunde å andra sidan vara mycket värre. Always look at the bright side of life:)


Kommentarer
Postat av: Bea

Och jag som tyckte att jag hade bra betyg! :O

2008-06-13 @ 20:01:22
URL: http://tramsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0