Jobba=Jobbigt

Ett snabbt inlägg innan det är dags att krypa till kojjs. Var i stallet i dag igen, Bella o jag mötte en traktor. En himla fart och Bella som inte gillar trafik dansade o trippade runt lite på vändplatsen. Därefter mötte vi en älg, det var nog samma som vi mötte igår, fast jag är ju ingen älgexpert så det kanske var en annan filur. Bella var lugn, tittade och undrade vad det var för något. Det roligaste var att jag såg den först...

Har även jobbat fyra timmar i dag, Jobbigt jobbigt. Men som vi alla kommer lära oss hör orden jobb och jobbigt ihop. Det hörs och känns efter tvättande av altanräcke/staket. Pust pust. Imorrn ska jag jobba mer, sen vidare till Linköping för att fira mina kussar som fyller år.

Dags att sova, jag är hungrig - men jag kan juu alltid äta imorrn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0