En dag med glada besked

Det här måste nog vara en utav mina bättre dagar, för hur ofta kan man sova till 9.30 på en skoldag? Det har i varje fall aldrig hänt mig förut och kommer nog inte hända igen, i alla fall inte på ett bra tag.
Det visade sig att jag fått alla rätt på historiaprovet, och jag kan inte komma ihåg att jag någon gång fått alla rätt på ett prov förut. Så slutbetyget i hostoria a blir mvg, likaså i matten:) Igår fick jag för övrigt reda på vad min svenskalärare tyckte om mitt svenskaarbete- mvg där också. Fast ett tag såg det inte alls bra ut eftersom att jag slarvat bort papprena och hittade dom efter två timmar då mamma sa att hon skulle till returpunkten och slänga skräp. Självklart visar det sig att jag slängt papprena tillsammans med reklamen!
Efter att skolan är slut ser jag att jag fått sms, vilket är en stor sak i sig eftersom att jag i princip aldrig har några nya sms i inkorgen. Hur som helst, det står att Bella är dräktig och kommer få en liten fölis om si sådär 11 månader:)
Nu har jag nog inget mer att pränta ner, men kan en dag bli mycket bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0