>< >< >< >< >< >< >< ><

Kom hem från stallet för en stund sen, har ätit lite mat och en jättegod liten kaka som mamma bakade i förmiddags, ungefär som hallongråttasmet med äppelmos i, och så ett litet degtäcke över. underbart :)
Idag blev det lite longering i paddocken. Jag var ganska ringrostig, men efter fem minuter hade jag fått upp snitzen. Stackars Bella undrade väl vad jag höll på med i början mad trassel på linan och spöet nerstucket i skon. Tur att hon är så snäll, om jag hade varit häst och blivit longerad av en sådan som mig hade jag gjort massor utav elaka saker...

Vad tycker ni om klockan? jag gillar den, men man ser inte riktigt vad det är för tid. Kanske man skulle byta ut den mot något annat? Har lite svårt att bestämma mig, så ni får gärna säga vad ni tycker. Ni kanske ser hur bra som helst hur mycket klockan är???
Nu ska jag titta på film, "The Dutchess" och kanske skulle man smyga ner och ta en liten kaka till? fast det vore ganske elakt med tanke på hur lång tid de tar att göra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0