Blåa skor

Idag var en glad dag, tills mitt inlägg försvann när jag skulle ladda upp en bild. Men jag får väl försöka att skriva samma sak igen.

Idag har jag fyndat, ett par blå blå blå tygskor i finfin modell. Ett stort plus att de bara kostade mig 20:-, Himmelskt bra:) Kvaliten är väl inte den bästa, men vad spelar det för roll??? just nu bryr jag mig inte särskilt mycket om den saken, men det kommer nog vara en annan sak när de håller på att falla isär och jag inte kommer att hitta ett par nya. För det här kommer bli ett par favoriter, det känner jag på mig. Ett till stort plus för att jag inte köpte det där JÄTTEFULA diademet (som egentligen var jättefint, hrmn) på H&M.

Imorgon är det en kort skoldag, sovmorgon till 9.30 och hemgång vid 11.55. Det kan nog inte bli en mycket bättre skoldag:D Efter skolan har jag tänkt hoppa av vid stallet för att fota Bella. Exteriörbilder till en annons, vilket inte känns vidare roligt. Men vad finns det att göra när jag inte har några pengar att köpa henne för?! Och jag som hade lovat mig själv att inte fästa mig för mycket vid henne så att Ellie-Historien inte skulle upprepa sig. Det gick ganska bra ett tag, men för två veckor sen började jag väl släppa efter lite, och nu sitter man här igen.

Ctrl+C så att det inte går förlorat igen nu när jag ska ladda upp bilden

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag är jätte ledsen gumman att det blir så här igen, hade du haft möjlighet att ha henne så hade jag i stort kunnat ge bort henne till dig, men så vitt jag förstått är det inte något som finns på tapeten? :(

2008-09-02 @ 22:21:19
URL: http://elisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0