Put me on Standby

Nu har vi lämnat av Bella i Motala, där hon förhoppningsvis kommer spendera resten av sitt liv. Det känns tomt och ledsamt, men hon kunde verkligen inte kommit till ett bättre ställe så på så sätt  känns det verkligen bra.
Jag har inte varit ute på nätet under hela veckan, jag har inte ens saknat det^^ Fast det är en hel del blogginlägg som behöver läsas, och ännu fler bilder att titta igenom och kankse kommentera...
Igår var jag på bio med myhan. Män som hatar kvinnor, bra men aningen seg i mitten.
Usch, jag är så trött att jag ser dubbelt, kankse dags att lägga ner det här nu

Kommentarer
Postat av: bekka

Du har helt rätt hon kom till ett perfekt ställe. Men dock saknar jag henne otroligt mycket..

2009-05-25 @ 18:39:02
URL: http://bekkaabjorkholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0