Illusion

Jag vill sy, men istället sitter jag här o lyssnar på detektivbyrån och pluggar eftersom att det både är prov och redovisning imorrn. Jag får lite... Hans och Greta känsla, hur dom går där och irrar runt i skogen. Sen hittar dom pepparkakshuset och först är det roligt och underbart. Men sen kommer häxan och då blir det läskigt... Som vanligt är jag oerhört duktig på att göra allt som jag inte borde göra. Men så är det ju alltid när jag ska plugga. Resten av veckan blir förhoppningsvis helt läxlös...
Januari har gått så sjukt fort, tänk att det redan är den 25:e! och det känns som om jag inte har gjort någonting:( Ingen stickning, lite virkning, och en halvfärdig blyertsteckning på A4. baaah. Just nu har jag hur bra ideer och hur mycket energi som helst att lägga på symaskin och tyg, garn och nålar och papper + penna. Men jag måste plugga. Suck.
Just nu tycker jag synd om mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0