orkeslös

Jag känner mej besviken, dels för att böckerna jag beställde förra veckan inte har dykt upp än och sen eftersom att jag mår skit. Det här skulle ju bli en bra helg! Jag har inte mått så bra i veckan, frusit och känt mig allmänt dålig men jag trodde att det var lite feber och förkylning, inte någon himla magsjuka/influensa. Dagen har spenderats i sängen med datorn och ett antal serieavsnitt och en film. Fast ärligt talat hänger jag inte riktigt med i handlingarna eftersom att jag dåsar bort då och då. Det blir ju inte bättre av att jag inte får tag i någon från stallet, hur kommer det sig att alla går upp i rök när man behöver hjälp?!
I torsdags var det skrivarklubb, vi läste upp en kort text vi skrivit och sen fick vi höra vad de andra tyckte om den. Jag var fruktansvärt nervös, vilket jag alltid är när jag ska visa någon något som jag själv skrivit.
Egentligen borde jag skriva klart mitt cv men idag orkar jag inte ta tag i någonting :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0