Rubriktorka

Jag var ute och fotade lite igår förmiddags, svinkallt. Är det inte typiskt att det ska bli si sådär -18 när skolan snart drar igång och man ska stå och vänta på bussen? Det gjorde jag också igår... När jag gått över stora vägen insåg jag att det skulle ta lååång tid innan bussen skulle komma så jag fortsatte gå och kom till blacka centrum innan jag stannade och väntade på bussen där i tre minuter. Om jag hade tänkt lite hade jag gått åt andra hållet och sparat lite pengar istället för att få betala mer...

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Att någon annan försöka tvinga fram kreativitet, man kan tvinga fram det hos sig själv...men aldrig någon annan. Lägg fram det som argument på bildlektionen!

2009-01-06 @ 19:28:40
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Jolbi

Nej men usch va hemskt!



Säg då; det är min konstnärliga frihet, du kuvar min kreativtet när du inte ger mig konstruktiv kritik!

BAAAM in your face!

2009-01-06 @ 22:05:36
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0