Stuck on your heart

Imorgon är det intro, och i morse ringde de och frågade om jag hade något för mig på midsommar. Så nu ska jag jobba ett par timmar. Känner mig helt extatisk och sjukt nervös :s Men det kommer gå kanon. För det kan ju inte gå dåligt...
Just nu går Duffy på högvarv, men pappa går runt och visslar på Life for rent med Dido så det blir ändå lite blandad musikkompot.


Säg att du älskar mig

Bara säg det

Det är bara tre ord

Tolv bokstäver


Säg att du älskar mig

Du behöver inte ens mena det

Bara säg det


Säg det så jag hör

Säg det så att alla hör


Säg att du älskar mig

Du behöver inte mena det

Men jag behöver höra det

Säg de tre orden, de tolv bokstäverna

Så blir allt bra igen

© emma hansson


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin dikt!



Och vad är det för sommarjobb du har fått?

KRamar

2009-06-17 @ 14:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0