Husch

Jag sitter här och skriver om mitt och Kinnas besök på Tingsrätten i April. Vad ska man skriva? Den åtalade satt och grät hela tiden, den anhöriga som också var där stönade högt och visade tydligt med sitt kroppspråk att denna var missnöjd. Nämndemännen och ordföranden satt där likgiltiga och det såg inte ens ut som om de lyssande, än mindre brydde sig. Det var hemskt rent ut sagt. Jag är bara glad att det inte var jag som var åtalad.

Igår visade de en film på 4:an, Stranger Than Fiction, Skitbra. Rolig och minnesvärd. Om du får möjlighet tyckar jag att du ska se den, annars missar du något :)

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Tack, jag blev väldigt nöjd!



Grym film, kan bara instämma!

2009-05-25 @ 17:57:00
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0