Sluta låtsas

Mmmm, åter till skolan imorrn... Prov om EU på eftermiddan, varför vill inget fastna? Trots att jag satt ute och läst som bara den simmar allt runt som i en kläggig äcklig gröt. Fast jag har inte bara läst, utan grävt lite också, så nu luktar mina fingrar jord. Det gör mig ingenting, för det luktar tidig höst och det är en utav årets bästa dofter enligt mig.
Igår var jag barnvakt till Ville, en ny hobby kanske? Icke. Men vi hade det ganska trevligt, vi cyklade bl.a. till ICA och eftersom att jag kände mig så givmild lät jag Ville ta hand om godisplockningen. 44 kronor senare var jag väl inte lika glad som jag varit innan jag behövde betala,men men. Något får man väl bjuda på när man ska vara ensam hela dagen med sin storasyster.
Jag trodde att jag skulle hinna måla lite i helgen, men nej då. I veckan blir det nog inte tid till det heller. Jag ska läsa klart en text, finslipa lite på min egna och skriva om slutet och så har jag en Naturkunskapsredovisning som ska utföras på torsdags. Bara att knyta ihop all fakta till en text och lära sig den utantill. Nervceller och Multipel skleros är vad jag ska babbla på om i sisådär 15-20 minuter... Aaaaah Det blir ju inte bättre av att betyget antagligen kommer avgörs på detta så det måste vara förbannat bra.

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Åh hejaheja!



Tack så mkt!

Börjar bli lite nervös men jag hoppas verkligen jag vinner så all hjälp man kan få är väldigt uppskattat!



Kram!

2009-06-03 @ 08:47:53
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Tack snälla Emma!



MS får du gärna berätta om för mig, personen jag är assistent hos har MS, en hemsk sjukdom om det vill sig illa:(

2009-06-09 @ 14:18:40
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Så då kan det kanske vara så att man föds med sjukdomen eller får den i unga år, för vad jag har hört så märks den i regel av i 20års åldern...



Ja det är starkt att vara positiv när man har en så lömsk sjukdom!

2009-06-09 @ 15:42:14
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0