Världen ur ett repigt negativ

 



Helgen har varit ganska fin
I lördags var jag på erikshjälpen vilket resulterade i en gammal kaffeburk med "Orientens kaffe", lite tyg och dragkedjor + en studentmössa för 20:-. Riktiga kap om jag får säga det själv ;)
Sen åkte jag till stallet och det blev en mysig skrittur i vårsolen med en fotograferande mamma som studsade efter. På kvällen blev det pokémonkalas hos cissi och sen tog jag och kinna en sväng förbi elina och camis inflyttningsfest.

Idag har jag inte haft det lika roligt. Jag vaknade vi 7 av en fluga som fastnat i spindelväven högst upp i mitt fönster och som surrade på som ett mindre jetplan. Jag var givetvis tvungen att rädda den stackarn (Lite senare på dagen hittade jag honom i ett annat spindelnät, men spindeln satt redan och kalasade på honom så det var lite för sent för en till räddningsauktion). Annars har dagen gått åt till att besvara de 36 instuderingsfrågorna på ett analyserande och moget sätt och lite matte hann jag visst också med att räkna innan klockan blev 21 och jag bröt ihop för att det är så himla svårt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

vilken härlig bild! superfin!



usch, bryta ihop för matten.. jo det har man ju gjort X antal gånger.. hoppas det ordnar sig!



ja till new york måste du åka!

london är också en rolig stad ja!



rummikub? nej det har jag aldrig provat, inte ens hört om?!

men alias, det är ett av mina (och min familj+släkts) favoritspel! spelar det såfort vi träffas.. haha! riktigt kul!

2009-10-11 @ 23:27:54
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0