Travelling at the speed of light

Tracks i p3 fyller 25 år (imorgon), det är åtta år sen world trade center attackerades och det är 111 dagar kvar på året. Tiden går så sjukt fort, vare sig man har det roligt eller tråkigt, är ledsen eller glad. Om exakt 7 dagar kommer jag antagligen att hoppa upp och ner, skrika mig hes och gråta lite, Coldplay + Wembley kan väl knappast sammanfattas på ett annat sätt, eller?

 

Ååh, såg nyss en trailer på 1:an. På söndag sänds Mannen under trappan. Jag lyssnade på första biten förra sommaren, men på något underligt sätt lyssnade jag aldrig klart... Men nu kommer den ju på tv så den ska jag definitivt titta på, och med Jonas Karlsson lär det ju bli lite extra bra ;)

Dags att avsluta och sova, och varför i hlvt fungerar inte delete??

 

 


Kommentarer
Postat av: Jolbi-fashionillustrator

Something like that! Dessutom känner jag mig en smula oinspirerad just nu, jag har en del bilder på G men de blir liksom aldrig färdigställda.

2009-09-12 @ 09:49:03
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Patrik

Svar:

Jag med, det är fint!

2009-09-12 @ 21:43:48
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Jolbi-fashionillustrator

Gud, knappt avis på Coldplay ;)



Jo jag får hoppas på att det släpper, tänkte tvinga mig själv att rita imorn, det brukar va den bästa medicinen!

2009-09-13 @ 19:54:06
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0