En gnutta förvirring och en lusekofta :)

Emma är hemma, men i sin plånbok har hon ingen femma...

Idag har jag åkt med sj, första klass och inga förseningar. Wohooo. Händer detta verkligen flera gånger om dagen? Men bara för att det gick så himla bra i början så missade jag såklart pendeln med tre ynka minuter.
Tapper som jag är fördrev jag mina 60 minuter med att svara på frågor om 4G på stationen till en tjej som stavade min adress fel. Kinsta. det är där jag är skriven från och med i dag. Tråkiga frågor var det också - Vilken operatör har du? Vet du vad 4G är? Har du 4G? Hur använder du ditt 4G? osv. Baah. Sedan flydde jag och min rullväska ut över spårvagnsspåren och upp mot drottningsgatan. Strosade/promenerade, svängde höger, svängde höger igen och virrade in mig på myrorna där jag hittade 2 par jeans och en lusekofta. Så det blev ju bra ändå, vilken tur att jag missade det där tråkiga pendeltåget :)

det var evighetssekunder
tre korta andetag
hela livet vände

Hur vänder ett liv? Blir ett mediokert liv bättre eller kanske sämre och ett bra liv till skit eller helt vanligt?? Är det kanske annorlunda när hela livet vänder?? Vad menar du med detta Eva? Först kändes det ju ganska enkelt, men sen när man börjar vrida och vända på något förblir det ju sällan det (enkelt). Precis som mitt resonemang här. Det är ju så virrigt att jag själv blir förvirrad. haha


Heartbreak Hotel & Eva Dahlgren + en lånad dator utan bilder = Ett långt inlägg utan bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0