Dur i moll

  jag är inte så bevandrad i musik som jag kanske skulle vilja... Tror inte att ett durakord i moll är en möjlighet men det lät ju fint så varför inte? Blogginlägg är alltid så svåra att rubricera så när något dyker upp är det bara att tuta och köra.
  Imorgon bär det av till nässjö igen, en hel del blandade känslor. Just nu ligger jobbigt i majoritet. Hur ska jag få med allt?! Hoppas på att det ska gå en buss upp till skolan och att det inte är allt för många minusgrader.
Har varit duktig och packat, har också lagt upp lite nya bilder på flickr. Klicka HÄR om ni är nyfikna

  Pasta och spenat till lunch, promenad på eftermiddag och filmen Birdy med en ung nicholas cage under kvällen. Vem hade anat att han haft så mycket hår en gång i tiden? Inte jag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0