Totsiens, agur & Vale

Nej, jag har inte blivit kidnappad av oidentifierade flygande objekt. Inte heller har jag dött eller varit med om en traumatiskk händelse som fått mig att binda in mig i mig själv och slutat kommunicera med omvärlden. Den enkla anledningen till min frånvaro stavas uttråkning. Att blogga är inte längre kul och jag ser ingen mening med att fortsätta skriva när det enda jag får ut av det är prestationsångest.
Hoppas att ni inte blir allt för ledsna, men om det mot all förmodan skulle vara så så har jag två saker att förmedla.

1, http://mymilktoof.blogspot.com/         Jag hittade den för några veckor sedan och det är bland det bästa som jag hittat i bloggosfären. ickle & Lardee är helt klart de egendomligaste mjölktändera jag stött på och de är så finurliga så jag vet inte vad.

2, Jag kommer antagligen komma tillbaka. Detta antagande baserar jag på mitt gula nattlinne med får på (och som var så slitet att någon med armar på hela ryggen skulle kunna använda det utan att det för den delen skulle vara en tvångströjja) som jag slängde fyra gånger innan jag till slut kastade den en femta gång och motstod frestelsen att plocka upp den.

Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustratör

sv: Ooooh, gul ram? Ja det vore nog häftigt! Som en kontrast liksom.



Ha inte prestationsångest över att blogga! Det finns ingen anledning :) Skriv det du känner för, lägg upp dom bilder du känner för. Och är det ändå inte kul, varför då fortsätta? Du ska ju göra det för din egen skull :) Kram och lycka till!

2011-05-15 @ 15:41:03
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Emmy

SV: Vilken fin kommentar att få så här en alldeles ordinär tisdagskväll. Tack!

2011-05-24 @ 22:56:22
URL: http://ennui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0