Böcker

För tillfället ligger det böcker lite överallt, de här har jag lånat från bibban. Ett antal timmar kommer gå åt till läsning... Och jag som hade tänkt att låna nya böcker imorrn. Det blir nog bara stickbibeln eftersom att jag än så länge bara läst den översta (mycket mycket bra) som rekomendars STARKT. Nu ska jag bara se filmen och jämföra. Började så smått med Saffransköket imorse, läste 3-4 sidor men sen började magen kurra och skrika efter mat. Everybody's out to get me, don't you let it drag you down... Coldplay igen ;)

Låt den rätte komma in~~John Ajvide Lindqvist
Pappersväggar~~John Ajvide Lindqvist
Dödlig Längtan~~Jane Asher
Saffransköket~~Yasmin Crowther
Levande död~~Linda Fairstein
Jag är allt du drömt~~Ali Smith
Med lätta bevis~~Jacqueline Winspear

Jag har fortfarande inte hittat något barrockt och det börjar bli lite smått panikartat i min lilla skalle. Och så kankse jag har svenskaprov imorgon, borde plugga till det. Har inte ens börjat än (som vanligt alltså). Jag är inte ens säker på vilken epok det är,,, men renässansen låter rätt, eller det som kommer innan (vad det nu är). Nej, nu kan jag inte sitta hä

Kommentarer
Postat av: Louise

Ajvide! Jag älskar Pappersväggar och ska nog önska mig Låt den rätte komma in i julklapp!

Hantering av odöda är också sjukt bra och jag hann bara med halva Människohamn innan jag var tvungen att lämna tillbaka den.

Ge mig andra boktips tack? ^^

2008-12-14 @ 20:15:05
URL: http://lowdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0