Poetiskt som bara den



Inte en utav mina bästa dagar, men det kunde varit så mycket värre. Pratade med Myh förut, hennes internet strulade tydligen i går och det verkar som om min anslutning hörde vad vi sa och har därför börjat med samma dumheter... Usch usch. Till och från fungerar det inte, och jag kan för mitt liv inte förstå varför. Idag åskar det ju inte, vilket det för övrigt gjorde i går. Regnade gorde det också. JAAAAAAA skrek gräsligheten och drack. Poetiskt som bara den, inte sant ;)

Imorgon ska jag till klocket
Där alla hus är lika dana
och alla småungar elaka,
+ att de petar i näsan.

Det är visserligen inget fel med att vara elak (alla har ju varit det någon gång, och kommer med största sannolikhet vara det igen) och att peta i näsan kan ju faktiskt vara nödvändigt ibland. Som igår, när jag fick en fluga i näsan när jag cyklade hem. Obehagligt som bara den - vilket gjorde det nödvändigt att sticka in fingret och peta ut den. Nu ska ni slippa fler detaljer, jag vet ju att det finns en del människor därute som inte uppskattar detaljer som dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0