Dimma

Så sitter man här igen framför datorn, fullproppad med ipren men febern vill ändå inte försvinna. Feber går visserligen att leva med, bara jag inte håller på att bli magsjuk. Släpade mig till skolan, även om jag nog hade mått bäst av att stanna hemma och ligga och klura i sängen istället för att ägna morgonen åt ett två timmars långt matteprov. Det kändes ganska bra och jag flöt ut i någon matematisk dimma omgiven av musik från ipoden. Senare på samhällen tittade vi på film, inte heller så farligt och sen var tisdagen slut. Nu har jag legat läst i två timmar, Den nionde stenen av Kylie Fitzpatrick som är på slutspurten och det enda jag vill göra är att läsa klart den. Men jag bestämde mig för att förtsätta på psykologin istället, och nu sitter jag och skriver ett blogginlägg istället... usch usch.

Igår regnade det, och som vanligt kunde jag inte sova utan låg istället och lyssnade på dropparna som slog mjukt mot rutan och fantiserade mig bort. Sen tände jag lampan och fortsatte skriva på min "vad jag tyckor om" lista. Än så länge är den privat, men kanske händer det att den dyker upp här någon gång när jag är utråkad och känner för att vika ut mig lite.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ih, "vad jag tycker om"-listor är Bra! (:

Och ang Keane-bilderna så är det inte jag som tagit dem utan, som jag nämnde i inlägget, Erik (med en kompaktkamera!). Den killen tar underbara bilder. Hans Coldplay-bilder är lite to-die-for. :D

2008-11-12 @ 15:23:10
URL: http://lowdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0