fölpäls

Igår kväll satt jag och kollade på lägenheter i göteborg, en liten etta där nere skulle sitta fint. Helst en ganska stor med högt i tak och djupa fönstersmygar så att man kan sätta sig där och spana på sina grannar när de kommer ut på innergården, låser upp sin cykel och sakta rullar ut mot gatan.



Nu ska jag packa min nya väska från erikshjälpen. Den luktade lite konstigt när jag köpte den, men nu luktar den annorlunda eftersom att jag besprutat den med insektsdödande spray. Inte visste jag att det fanns ett silverfisknäste i mitt fynd. En brödrost och gammal bakpulversburk i plåt fick också följa med hem. Ibland känns det himla bra att en del köper så mycket nytt ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du planer på att flytta?

2009-08-16 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0