Tjolahopp

Vårutställningen är nu slut och det märks att det snart är sommarlov. Den sist bilduppgiften för terminen är påbörjad och två dagars extrahelg nästa vecka känns ju inte helt fel. Städade kylskåpet idag, hittade både det ena och andra. Det mest konstiga var någ spindelväven, men något mögel eller annat snusk kunde jag inte hitta.
Här är mitt fotobidrag (i svartvitt)
till utställningen, men mitt
minneskort är spårlöst försvunnet
så här  kommer den istället i
färg.
Är det inte konstigt hur en del
av ens ägodelar har förmågan att
alltid försvinna? Jag vet inte hur
många gånger jag letat efter det
dät lilla plastminnet. Storleken
gör det ju inte direkt mer lätt-
hittat...
Men det kommer nog fram snart.
Det är bara att hålla tummarna
att tvättmaskinen inte hittar det
före mig.
Har hittat ett jättefint foto, finns
på denna länk:
http:://www.fotosidan.se/gallerifs
/viewpic.htm?photo=1577045
Vem skulle säga nej till en sådan
sparkdräkt?
Själv tycker jag att bilden är underbar,
ett riktigt litet vilddjur som hänger på
grenen :) Den är så fin att jag vill rama
in den och hänga upp den på väggen.
Underbar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0