Självmordsnummer

Melodifestival... Inte mycket att hänga i granen den här helgen men så är det ju ibland (Fast Christian Walz's halsband skulle nog göra sig bra bland grenarna). Just nu är jag mer fokuserad på leran jag lyckats drejja in i tummen än vadsom händer på tv:n. Aj aj aj.

Idag har vi varit på långtur, över järnvägsspåren och in på Rusta, Ö&B och Willys. Havregryn, nagelborste, godis, tejp + massa andra saker blev hemsläpade i rosa kassar med tekoppar och kannor på. Imorgon ska jag ladda med gröt och äppelmos så att jag blir stark och smart. Det känns som att det bästa sättet att tackla jobbiga telefonister på är att äta ordentligt så att man orkar vara trevlig när de ringer och stör.

Oh my God! Christer Sjögren får mig att vilja hänga mig, precis som Sanna Nielssens dansare gjorde på slutet av rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0