Blekinge



Semesterveckan i Blekinge är nu slut och det känns skönt att vara hemma:) Fast redan idag åker jag vidare till Gryt och stugan. Kommer ta bussen hem igen på fredag och få huset för mig själv över helgen om allt blir som vi planerat.
Blekinge var fint, fast inte huset vi bodde i. Visst, det var stort och rymligt - men köket var för litet och alla de andra rummen för stora och dåligt möblerade. Lite sunkigt, o allt var från 70-talet (förutom tv:n). Dessutom hade det varit någon form av militäranläggning och våningssängen jag sov i var med största sannolikhet kvar från perioden. Vem vet hur många  svettiga och ensamma soldater som legat där och pysslat med jag vet inte vad...



Jag fick i alla fall en del fina bilder, och jag har köpt urfint och härligt garn till ett superpris:D
Dessvärre är mönstert som jag tänkt sticka efter som bortblåst, o jag trots att jag ägnade nästan hela gårdagen till att leta efter det så syns inte ett spår efter det. Så om någon har ett mönster till en dragspelsbasker som ligger och skräpar någonstans får ni gärna kontakta mig ;) 





  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0