Sista dagen i frihet


Nu är det bara 29 timmar och 48 minuter tills vi ska vara tillbaka i skolbänkarna. Ännu ett lov som bara försvann, och som vanligt har jag umgåts aldeles för lite med mina kära vänner... Samma sak som förra året(då jag bara träffade myh en ENDA gång), fast inte lika illa. Jag ska räkna ihop hur mycket tid som spenderats med kompisar detta sommarlov på ett ungefär.
Myh- 1 gång (badade i ensjön, 17 grader :s)
Kinna, Jonna, Elina o Cami- 1 gång (fika vid strömmen)
Lisa- 2 gånger (fika med Jonna, Cami, Elina o Kinna vid strömmen & fika hos Lisa)
Sofie- 7 dagar i sträck i Blekinge
Lollo- 1 gång (fika, strykgärnet, mc 17 aug)
...
Det var nog allt. Illa illa
Vad har jag egentligen gjort i sommar?! I princip nada

Har suttit o ritat lite idag på en häst (vad annars) och tagit lite kort med älsklingskameran. Tyvärr har pappa haft den, vilket resulterar i att den lyktar olja, gammal HHtröjja(som också luktar olja), en aning bensin och lite lite trä... Tänk att det etsa sig fast även att han bara haft den i 2 dagar, strange.
Hungrig. Dumt nog har jag bara ätit frukost - mjölk, flingor o körsbärssylt - och ett grönt äpple.

Sjalen är färdig nu, eller nästan,
jag ska bara fästa två trådar
och mössan är också klar
(på riktigt)!!!!!!!!!

Jaaaay


















(\__/)
( =.=)
(") (")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0