reatching beyond what I know

Man kankse skulle gå i vinteride och och samla tankarna... Fast det känns lite dumt att slösa bort hela jullovet på att sova. Helt plötsligt finns det massor tid!!!
Idag har det varit en typisk söndag, jag har gått omkring i stor t-shirt och mörkblå långkalsonger hela dagen. Men nu är jag nydushad och håret fönat, kroppen insmörjd och undersidan av fötterna är något skrynklig...
Mitt hår är fluff fluff^^ fast om 10 minuter kommer det vara platt :/ Baaah
Imorgon ska jag in till stan, lämna tillbaka lite böcker på bibban, kanske låna några nya och låna om dom andra så att jag slipper åka in under lovet. Julklappar ska det också köpas, till mamma med pengar från pappa eftersom att han är så dålig på att handla själv.

... Jag är förskräcklig, sitter här och skriver inlägg när mamma vill ha hjälp. Nu ska jag gå ner o hjälpa henne, så blir det kankse lite lugn o ro här i huset ;)


(ytterligare en rubrik från en sång...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0