Virrvarr

Äntligen fredag! Veckan har bara försvunnit, bort i ett virrvarr av snöslask och läxlöshet. Nu är det bara EN vecka kvar, EN vecka! Sen blir det lov :) klockan är 22.41, Edvin och Ville är fortfarande vakna. Men pappa sover. Jag ska nog också krypa till kojjs. Är fruktansvärt trött, vill läsa ut min bok och imorrn ska jag upp tidigt och iväg till stallet. Gäsp. På söndag ska jag sova läänge. Och till på måndag ska jag hitta något Barrockt... Mörkt burrigt, klotfotat, överdådigt och med kontraster. Lycka till... Känns smått omöjligt när man ska vara hemma hela helgen och ingen vidare fantasi har jag heller. Redovisa ska jag också, Tack för den. Men det kommer vara ganska mörkt och alla kommer förhoppningsvis titta på bilderna projektorn visar upp och inte på mig...
Nu ska jag gå och se till så grabbarna lägger sig, om jag inte somnar först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0