Nattduksbord på g

Var en sväng på Myrorna idag eftersom att gympan var inställd på grund av "olyckliga omständigheter" vilket var att en cirkus slagit sig ner på idrottsplanen. Lyckat värre tyckte vi men kamelerna såg något malplacerade ut när de strosade runt i längdhoppsgropen. På Myrorna hittade jag en väska, som luktar tant men det går nog att vädra+parfyrmera bort och ett blivande nattduksbord hittade jag också. Just nu är det ett gammalt syskrin på ben i allmogenstil och jag planerar att måla om och byta ben på det så att det kommer bli riktigt snajsigt. Benbytet får nog pappa stå för, även om han inte vet om det riktigt än... Så nu har jag något att pyssla med i sommar eftersom att möbelrenovering tar tid, massor med tid.
När jag väl kom hem tog jag lite kort på en väska som jag ska sälja på tradera. När jag börjat fota kom grannens katt och försvårade mitt fotande avsevärt eftersom att det blir så mycket svårare att fota en "död" väska när det finns en söt kisse som stryker sig mot benen och spinner som en liten traktor:) När man väl började klappa slängde han sig ner på rygg och blottade sin söta lilla mage, när man slutade var han snabbt uppe på fötter igen och kurrade och strök sig mot mig. Men det var faktiskt bara trevligt, även om det var lite liiite jobbigt.
580104-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0