färdigstickat

Under de senaste fem minutrarna har jag gått igenom alla bloggar som jag bevakar, och när jag upptäckte hur tråkigt det är när ingen uppdaterat sen man var där sist blev jag lite peppad till att skriva ett nytt inlägg.
Jag har varit riktigt duktig på uppdaterarfronten idag, för jag har laddat upp nya bilder på min ena pixboxsida också. ehphoto
Den här veckan har varit så kall, ett par minusgrader på morgonen och i tisdags blåste och regnade det från sidan när jag cyklade hem. När jag var inne i värmen igen kändes det ett tag som om örat skulle ramla av (vilket det givetvis inte gjorde). Den enda positiva saken med frost är väl att vägen inte är lerig när man kommer cyklande... sen är det ju ganska vackert också, när det lagt sig till ro på gräs och grenar.


förra fredagen stickade jag klart mina pulsvärmare, och i måndags började jag att virka ett par vantar. Idag var jag på bibban och lånade två böcker, hade en lååång lista, men alla utom två var utlånade... nu ska jag bara läsa klart "Sommardöden" innan jag kan börja med "Twinkle twinkle" eller "Mitt liv på en kylskåpsdörr". Det är så mycket jag vill hinna med, men tiden räcker inte till :( jag vill läsa, sitta framför datorn, titta på tv, spela tv:spel, måla, virka klart mina vantar och lyssna på musik. Och sen finns det ju en hel del andra saker som jag ska göra. Tack Gode Gud att vi inte har några läxor den här helgen. Fast jag måste snart ta tag i den den elektricitet-uppgiften. Imorrn kanske.
Imorrn är det studiedag, så det blir en långhelg. Hurra hurra. De enda planer som jag har är att ta en lång sovmorgon och ta insläppet i stallet.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Du jobbar på med virkandet och stickandet och gud vet vad, det där ser minst sagt komplicerat ut att klara av. Tufft :)

2008-11-21 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0