Hopplös

Jahopp jahopp
Min nya väckarklocka verkar föra otur med sig, idag missade jag bussen igen... nästa går inte förren 10.32 och det är 110 minuter senare än den som jag borde ta. Missar nästan all digital bild. Suck. Jag har inte tid att missa den, det är massor att göra och efter den här missade lektionen är det bara två tillfällen kvar. Antar att det blir en del hemmarbete, men jag har en fördjupningsuppgift i psykologin, svenskaprov, matteprov, inlämningsuppgift i gympa och ett verbprov på engelskan. Hur kommer det sig att allt kommer i klumpar??? UNDERBART
Så, nu tror jag att jag gnällt färdigt. Åtminstonde för den här gången. En positiv sak är iallafall att mina vaglar (en i varje öga) börjar försvinna och nu gör det bara ont när jag blinkar, kliar gör dom också men det är inget vi behöver fördjupa oss i.
Nu ska jag kolla ut lite elektriska bilder och se om vi kan göra något med bilduppgiften hemma på datorn innan jag måste cykla iväg igen till bussen om 30 minutas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0