svart film


Så här ser det för tillfället ut på mitt avlånga nattduksbord.
Vet inte riktigt vad man ska skriva mer... kolla in på boysens illustrationer, riktigt snygga verk där ;) Idag fick jag för övrigt ett utav mina små ryck, nu har jag fått för mig att skaffa ett litet akvarium. Hur länge den tanken nu stannar kvar. Såg också en skitfin skortklänning på h&m idag. Kankse ska slå till imorrn, provning blir det iallafall. Hoppas att den sitter dåååligt, så att jag inte behöver köpa den eftersom att jag slog till på en reablus idag.
På dagens fotolektion fotade jag proträttbilder, sen gick vi ut på taket och tog lite mer kort. När filmen var framkallad fanns inte en enda bild. Fel inställning på kameran, kändes inte så kul. Det kändes som om de skulle ha blivit bra. Hoppas porträttbildrna inte är sabbade. Det får vi se nästa onsdag när jag framkallar den filmen. Håll tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0