Vafföj?

Just hold on to that feeling

jag är fortfarande sjuk, fast det känns som om det värsta är över nu.
Idag när jag kom ut ur mitt rum för att gå på toa satt Edvin och hans kompis och tittade på tv, ni kan aldrig gissa vad dom satt och såg på. De pratade om bindor och tamponger, och att tjejer borde få ett bidrag från staten eftersom att bindor är så dyrt... Det såg ut som om de tyckte att de var väldigt intressant, och det framgick av deras konversation att de inte förståd så mycket om vad programmet handlade om. "Vafföj ska baja tjejer få pengar?, så ojättvist. Visst Edvin".
Jag fick ett skrattanfall (vilket inte var så lyckat eftersom att det fick mig att må illa) som jag fick försöka kväva tills jag var utom hörhåll.
Jag borde verkligen städa mitt rum, men det finns det ingen ork till så det får vänta tills jag blivit lite friskare. Eller mycket friskare och min mage slutat göra uppror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0