Tekniknörd

Efter att ha funderat fram och tillbaka sedan slutet av sommaren bestämde jag mig förra onsdagen för att slå till. Därefter spenderade jag en hel kväll med att jämföra priser, medföljande program, porto etc. och i torsdags kom DEN!!! mitt lilla ritbräde. Det blev ett wacom bamboo, varför nöjja sig med det näst bästa och inte slå till stort?! slutnotan blev 1796 :- , men jag tror att han var värd det. Har inte riktigt satt igång än eftersom att jag har en hel del läxor den här helgen och prioriterar att skriva ett blogginlägg istället för att utforska min nya ögonsten... Ganska dumt, med tanke på hur få som läser vad jag har att skriva. Men det är ju en halv evighet det förra "riktiga" inlägget kom in, och det är ju inte helt fel att lägga upp lite inlägg så att jag inte glöms bort ;)

I går var jag glad, fruktansvärt glad. Kinnas rufsiga lugg såg ut som en spirande vårrabbat, hemma väntade en bambi, te, två dagars sovmorgon med ledighet, Allt kändes bra^^
Dessutom sa Jonna att jag var en bahaglig person, lixom en skön person. Det värmde det också :) Chansen att hon läser det här är lika med 0, men tack iallafall. Det är alltid skönt att höra fina saker om sig själv. Varför är vi så dåliga på att ge varandra komplimanger, när vi vet hur glada folk blir av det???
Nu kan jag inte sitta här längre, ska plocka lite i rummet och sen ska jag o mammsi titta på stjärnor på is. Hur kommer det sig att jag hoppas på att någon ska ramla? Att göra illa sig är absolut inget måste, men en liten vurpa skulle inte sitta helt fel ;)
Sen blir det väl till att plugga svenska/samhäll/psykologi i reklamavbrotten.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag läser och även om du inte skriver så glömmer jag inte bort dig! :) Fast det är kul när du skriver..

2008-10-12 @ 20:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0