Missad buss x3

Veckan har varit både bra och dålig, i torsdags drog skolan igång och det var riktigt trevligt att få träffa alla små estetare :) I och med att skolan började kom jag på att jag behöver ett nytt pennskrin, så då började jag virka ett. Än så länge är bara ändarna klara men det kommer förmodligen bli lite mer virka ikväll. Stickning också, eftersom att jonnas mössa måste bli klar snarast så den kommer i första hand.
 

I fredags hände nog det sämsta på hela veckan... Jag missade bussen som gick kl 17.12, sen missade jag bussen som gick 30 minuter senare. När jag sedan gick tillbaka till stallet missade jag ytterligare en buss och fick vänta tills klockan var 19 innan jag kunde få kliva på bussen, byta buss och sedan vara hemma. Usch, busstidstabellen får nog åka ner i väskan innan jag går till bussen imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0