tomt

En utav årets julklappar var en almanacka, en tom almanacka som man själv ska pyssla och knåpa ihopp. Så nu har jag suttit här i snart två timmar och bläddrat bland mina bilder för att hitta något till varje månad, men eftersom att det blir för tråkigt med bara en bild så vill jag ha lite roliga texter att fylla på med. Så att det blir så där pyssligt och hemmagjort fint. Men nej då, hjärnkontoret har visst stängt för dagen och inte en enda bra idé vill poppa upp.
Läser för övrigt Pappersväggar av John Ajvide nu, och tjaaa. Den är lite småläskig och väldigt detaljerad. Jag får lite hjärtklappning och svårt att sova. Vrider och vänder mig i sängen... Tänk om det faktiskt finns ett sånt där äckligt monster i toan. Usch usch. Fast den är helt klart läsvärd, men kankse inte innan man ska sova ;)

Det är lördag, men jag har inte ätit något extra för det... eller en rad choklad slank ner förut, men lite glass är ju aldrig fel. Kankse man skulle gå ner och göra iordning en portion?

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag har också en kalender man ska pyssla med själv. Jag borde nog börja med det snart...



Jag.. tror jag Ajvide ger mig mardrömmar. Det har blivit hemskt sen jag började läsa hans böcker. ):

2009-01-04 @ 10:43:45
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0