En jobbig start på dagen

     


Den första dagen av 15 kommande arbetsdagar kommer snart att avslutas. Från och med idag är jag sysselsatt alla veckans vardagar tre veckor framöver i finspång.
Dagen började ganska dramatiskt, eftersom att jag glömde plånboken (innehållande busskort) hemma och fick panik när jag rotade runt i väskan utan att hitta den. Men jag hade en hiskelig tur, det var den snälla och trevliga busschaufören som körde så jag fick åka med trots att jag inte kunde betala. Det är ganska behagligt att gå på bussen när chaufören ler och är glad.



Ett spontant tal tar tre veckor att förbereda
Winston Churchill

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag slutar ju som sagt 16 varje dag, om det inte är så att det är mindre att göra (vilket det tydligen skulle vara nästa vecka!), för då slutar jag tidigare. Iaf, tisdag nästa vecka? Eller? (:

2009-07-15 @ 15:05:43
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Louise

Wiie! Jag har ingen aning om det nu, men jag vet ungefär på måndagkväll - kan höra av mig då om du ska behöva vänta alldeles för länge eller ej? (:

2009-07-16 @ 12:49:13
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0