Det längsta inlägget på länge ;)



I belive I could get through it
I could even get into it
But only you could make me do it


Sommarlov, blåst och ilskna moln. Jag vill ha fint väder, sitta ute och läsa, eller kanske ta med datorn ut och sitta i skuggan under ett träd. Lyssna på lite härlig musik och bara ha sommarlov.
På tisdag ska jag på intro till sommarjobbet, det blir spännande:)
Och i morgon ska jag ta mig i kragen och åka in till stan och skriva in mig på en körskola för intensivutbildning. Så kanske det där körkortet kan bli taget någon gång.

Den där pendelstationen i kimstad kan ju gå och försvinna, måste östgötatrafiken dra in 481:an och 510:an??? Nu ska det sparas pengar.
Börja åka kollektivtrafik så att vi sparar på miljön, men vi drar in på bussarna och sätter dom med fyra timmars mellanrum. Baaah

Nu ska jag laga middag så att familjen inte svälter ihjäl när de kommer hem från fotbollscupen.

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja visst är de så!

hehe oki ja de är kul med foton och bilder!!

2009-06-14 @ 21:14:06
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0