cells

Dags för ett nytt inlägg, vet inte riktigt vad man ska nämna... Men jag har gjort säkerhetskopior av min hårddisk, gått hem tidigare från skolan, sovit, skickat några sms för ovanlighetens skull och läst i Thérèse Raquin av Émile Zola som ska redovisas på måndag. Den kunde varit värre, men också bättre. Jag har skickat 1232 sms sen jag fick telefonen, och det är 44 sms i genomsnitt per månad. Av detta kan vi utläsa att jag är en nära på usel sms:are, men det finns väl andra saker jag är bättre på...
Imorgon är det läxförhör på cellens delar, jippie.
På fotolektionen gick det uselt, bilderna som framkallades blev visserligen bra och fina men jag kunde inte låta bli att tycka att det var en fruktansvärt lång och tråkig lektion. Jag har aldrig kännt så förut, foto är ju veckans bästa lektion :(
På fredag ska jag och Elina klippa oss, eller rättare sagt, Kinna, Jonna, Cissi och Lisa ska klippa oss. Vi får se hur det slutar... Jag brukar ju klippa mej själv, eller så är det mamma som håller i saxen. Det känns lite läskigt att lämna över saxen till någon annan. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Spännande att bli klippt av 4 personer!! Du måste lägga ut bilder sen! Är allt bra med dig annars? Kramar!

2009-03-12 @ 07:54:48
Postat av: Jolbi

Tack för feedbacken! Jag gillar nog också den bäst!

2009-03-12 @ 09:15:42
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Jolbi

Jag vet!!!

Rött & rosa var ett big no no när man var liten, jag tycker det är underbart!

2009-03-12 @ 21:15:10
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0