vårsol

En härlig dag:) solen sken när jag gick hem från bussen och i stallet kikade den fram ganska ofta. Lite oväntat eftersom att det haglade och regnade i morse. Jag undrar hur det kommer sig att jag ofta halkar in på vädret i mina inlägg, men å andra sidan är det en ganska viktig del i livet och det känns underbart nu när våren är på väg :)
Nu mera går jag under smeknamnet "äpplet", så om ni stöter på någon med ett äppelhuvud torde det vara jag... En ny frisör ger nya möjligheter, men också en del besvär eftersom att jag måste platta luggen efter att ha duschat. Tack vare att min gamla plattång som jag invänt på jag vet inte hur länge säkert är 10-12 cm bred  kände jag att jag var tvungen att skaffa en ny. Vilket jag gjorde igår. Det blev också ett par jeans och en t-shirt från h&m.
Två studiedagar på g, urskönt :D sova sova sova. Jag o Kinna skulle gå på rättegång klockan 9 imorgon men när jag ringde idag var den inställd så det blir sovmorgon. Inte mig emot men det skulle vara skönt att ha det överstökat. Vi får leta efter en ny tid nästa måndag på samhällslektionerna.
http://www.flickr.com/photos/benoitpaille/2893515157/

Kommentarer
Postat av: Elisa

Vad roligt, var det samma modell? :) Kram

2009-03-17 @ 20:07:48
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0