I´m still standing

Idag var det aktivitetsdag, vilket innebar att vi först fick åka buss i 45 minuter (vilket jag mådde illa av) och sedan blev det en timmas marsh genom skogen över stock och sten i uppförsbacke.
Efter en halv evighet kom vi fram till Lillsjön, jag trodde att jag skulle dö men återfick snabbt mina krafter när jag stack ner  fötterna i vattnet. Vi åt matsäck och sen fångade jag och Jonna grodyngel. Därför har jag nu sex nya vänner som muntert äter på blöta havregryn. Undrar hur lång tid det tar innan de blir grodor...

Kommentarer
Postat av: Jolbi

Visst är det så!



Har du sett black snake moan? Om inte så kan jag varmt rekommendera den, den är helt weird men även helt fantastisk, samma sak med A lovesong for Bobby Long" SESESE!!!

2009-05-26 @ 22:27:18
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0