Födelsedagsfirande och ryska bilder



Idag har vi firat Adéla, med nötkaka + champange, lite presenter och roliga bilder från Julias dator. Ryssland var visst inte så annorlunda som jag trodde...
Annars regnar det, nästan hela tiden. Ibland tittar solen fram men försvinner snart igen. I mitt kryp in är väggarna fortfarande tomt vita och på golvet ligger den färgglada trasmattan och bråkar om uppmärksamheten med linoliumgolvet. Det gör inte så mycket, jag har det fint ändå - med lera och fina vänner :) Konstigt att något kan kännas så rätt, på en gång.

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter som en himla fin dag! Och jag är så glad för din skull, att ditt val känns rätt och bra! iwh.



För att svar på din fråga där:

Det är bra med mig! Jobbar mest bara hela tiden numera, men ska åka ner till min mamma nästa vecka och sen far jag till england som au pair i slutet av september!

2010-08-25 @ 22:59:08
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Elisa

Hej! Var är det du håller hus nu? Kram!

2010-08-26 @ 13:07:09
URL: http://airaudo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0