nytt inlägg 180110 19:44

Kom änglar kom änglar det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort över allt
och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis
det fryser nu sakta till is


Inget stort winnerbäck-fan direkt. texterna är visserligen underbara, men det finns alltid något som jag stör mig på och som jag inte kan sätte fingret på. Men utan musik är det mer än ljuvligt.

Nu är det visst dags att fara och flyga till innebandyn. Jag är pepp. Har laddat upp med en två timmars lång tupplur som jag tog när jag kom efter skolan. Sen vaknade jag av att någons arm låg bredvid mig i soffan. Det tog ett par sekunder innan jag förstod att det faktiskt var min arm, men att den också somnat


Kommentarer
Postat av: Jolbi-fashionillustrator

Rekommenderar dig att lyssna på Tiny Dancer..mmm den är fin!



Jo man är överöst med bra svenska musik...bara ca en månad tills jag ska se Marcus Krunegård...längtar!

2010-01-19 @ 09:31:26
URL: http://jolbi.blogg.se/
Postat av: Jolbi-fashionillustrator

Tack för tipset!



Åh kommer du från Norrköping?! I löööööve Nkpg! Jag pluggade i tranås & åkte ofta till Nkpg, hade även praktik där på ett galleri. Ni har världens finaste konstmuseum. Var på maken att vi skulle flytta dit efter studierna för jag tyckte det var en perfekt stad, inte för liten el för stor, massor med aktiviteter, konserter, utställningar osv. Åååh vad jag älskar den stan, nu blev jag nostalgisk!

2010-01-21 @ 09:52:18
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0