Did you hear about the worst movie ever??

Jag såg på film igår. En mycket dålig film...

Oj oj, min man har varit otrogen på en affärsresa.
Oj oj, nu skickar han massa konstiga presenter (isskulpturer bland annat).
Oj oj, vi går på middag.
Oj oj, vi går från restaurangen och ser en man falla från en balkong med en kniv i ryggen. Sen kommer yrkesmördaren ut på balkongen för att spana läget och ser oss...
Oj oj, vi får beskydd av mycket förstående poliser.
Oj oj, polisen blir skuten (men kommer självklart att klara sig) av yrkesmördaren.
Oj oj, vi måste åka bort en vecka med nya identiteter.
Oj oj, vi är mitt ute i vildmarken.
Oj oj, vi möter en björn efter joggingturen.
Oj oj, vi blir sams och pussas och kramas.
Oj oj, vi blir osams igen.
Oj oj, yrkesmördaren kommer.
Oj oj, vi flyr på en häst till rodeotävlingen.
Oj oj, yrkesmördaren kommer efter (i bil).
Oj oj, Mr. Yrkesmördare får tag på oss, men får en hästsko i skallen och tuppar av.
Oj oj, nu kan vi åka hem.
Oj oj, vi adopterar ett barn från Kina! Gud vilken bra idé
Men titta, jag kunde visst få barn och är gravid. Jippi
Och det bästa av allt, tänk att vi har en lägenhet med utsikt över central park. Wow
What a happy ending...

Så, nu behöver ni inte se den. Amerikansk romantisk komedi i sitt esse.
BLÄ

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, det här var roligt att läsa. Vilken film var det?!

2010-03-22 @ 19:10:54
URL: http://idate.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv: Haha okej. Jag tyckte att den verkade lite förutsägbar eller något sånt. ^^

Det är rätt fint med mig, men jag har varit väldigt förkyld ett tag nu. Hur är det själv? :)

Ja, åh. Jag älskar vindruvor!

2010-03-24 @ 19:31:47
URL: http://idate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0