If I recall

Fina fina söndagar tack vare dubbelavsnittet av How I met your mother på 6:an. Som vanligt missade jag första kvarten och kommer lagom till reklamen...
Igår hade vi vernisage. Det kändes konstigt, och lite obekvämt med så mycket folk. Jag visste inte riktigt var jag skulle ta vägen. Synd att jag inte har förmågan att gå genom väggar. Då hade jag lite diskret bara kunnat smälta in i väggen och bli en del av stenväggen. Jag fick en spekulant på en av mina tavlor, känns absurt. Vad sätter man för pris på sju timmars arbete och en del av sin själ?

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh. Vart har du/ni ställt ut någonstans? Vill gärna se dina verk. (:

2010-03-24 @ 13:37:23
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh, dumt! Jag hade gärna velat se. Foton på dina alster? (:



Berlin var awzm! Det har varit vårväder och även om det varit ajaj i benen och fötterna (och jag haft litelite hemlängtan emellanåt) så har det varit underbart att umgås med min klass. Och att fota så mycket! Oja.

2010-03-24 @ 19:48:42
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0