Säg det



Snö som blir till vatten...
Var på innebandy igår, Nässjö förlorade mot Bodafors men det gjorde inte så mycket eftersom att höjdpunkten var att bråka med Helena i snön på vägen hem.
I dag förgyllde vi dagen med mer snö, och pulkåkning. WOOOSH WROOOOOOM lät det när vissa av oss susade ner för backen innan det blev för kallt och vi letade oss tillbaka till söris.



Ugglor som stoppats in glasyrugnen... På söndag kväll får de komma ut igen, hoppas att allt går som det ska




Närbild på min kanna med TRE pipar. Det ni ;)



En burk som ska bli grön och grå någon dag när jag orkar glasera.



Förra fredagens projekt: en stubbkanna. Nu står den och torkar.

Nej, nu ska jag hitta på något skoj! Imorrn bär det av till Eksjö


Kommentarer
Postat av: Louise

Oh, du är så duktig!!



Älskar stubbkannan - så himla finurlig idé!

2010-11-28 @ 22:30:58
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Jag avskyr Stockholms tunnelbanesystem och det är så grått nästan överallt men.. Att promenera runt ensam i stan, även i folkfyllda Gamla Stan, kändes bara underbart i helgen av någon anledning.



I år är jag rätt pepp på julen! Eller mer allt runt omkring med glögg, levande ljus, saffransbullar och så. Vill bara mysa mig igenom hela december!

Dock så ja.. Julstressen och konsumtionshetsen äcklar mig. Funderar på att strunta i julklappar helt, eller bara köpa 2hand och sådant som behövs!



(Man får vara pessimist emellanåt. <3)

2010-11-29 @ 20:23:44
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0