skokräm samt lösa trådar

Shit pommes, min vante är TRASIG! Måste laga den imorgon... och fästa trådar på en annan vante nu när jag är hemma och har tillgång till en nål med tillräckligt stort öga.
I övermorgon bär det av till huvudstaden. Måste kontakta sj eftersom att jag angett fel mobilnummer (igen) och det nog kommer uppstå en del komplikationer då jag kryssade i mobilbiljett. Ibland undrar man hur det står till med kompetensen.
Mina fingrar luktar skokräm, men skorna är ju blanka, fina och lär hålla ett tag till. Tre turkosa naglar har jag också - tänkte att det kunde vara bra att föra den informationen vidare ;)



Massor med garn, på en taggtråd i blekinge(?) för två år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0